sobota, 8 lipca 2017

[EN] Welcome to my exchange in Colorado! [PL] Witaj w mojej wymianie w Colorado!

[EN] Sometimes it's unbelievable how your dreams which seem to be so unreal, become true by your hard work. There's only 39 days left until my flight to the US which has been my dream destination for many years.. so how has it all begun?

[PL] Czasami to niesamowite jak marzenia, które wydają się być nierealne, przemieniają się w rzeczywistość dzięki ciężkiej pracy. Zostało tylko 39 dni do mojego odlotu do Stanów, które były moją wymarzoną destynacją latami.. a więc jak to wszystko się zaczęło?


[EN] I remember the day when I said to my father I would love to travel far away from Slovakia to experience something extra-ordinary. For the most of the teenagers it seems to be impossible. How could you at the age of 17 leave your home just to make your dream come true? Even if the person who supported you has died suddenly? It's all about your intention, perseverance and being receptive about looking for possibilities.

[PL] Pamiętam ten dzień, w którym powiedziałam mojemu tacie, że bardzo chcę wyjechać daleko ze Słowacji aby doświadczyć czegoś naprawdę innego. Dla większości nastolatków wydaje się to być niemożliwe. Jak można w wieku 17 lat opuścić dom tylko dlatego aby spełnić marzenie? Nawet jeżeli nagle zmarła osoba, która cię w tym wspierała? Chodzi o twoją intencję, wytrwałość i o byciu receptywnym w szukaniu możliwości.


[EN] After lots of disappointments, I've finally come up with a solution. Rotary is an international, non-profit organization which is based on promoting peace, creating projects in order to build up international friendship and help all around the world. It also focuses on youth exchange programes. It is divided in districts and clubs. I'm representing District 2240 (Czech Republic and Slovakia) - Club Kosice Classic! It still feels like a dream but I hope soon I will adapt to my new American lifestyle and you will keep reading new posts on my blog!

[PL] Po wielu rozczarowaniach, wreszcie doszłam do rozwiązania. Rotary to międzynarodowa, niedochodowa organizacja, która zajmuje się rozpowszechnianiem pokoju, tworzeniem projektów w celu budowania międzynarodowych przyjaźni i pomagania na całym świecie. Również się skupia na wymianach młodzieżowych. Dzieli się na dystrykty i kluby. Ja reprezentuję Dystrykt 2240 (Czechy i Słowacja) - Club Kosice Classic! Czuję jakby to był nadal sen ale mam nadzieję, że wkrótce zaadaptuję się do mojego nowego Amerykańskiego stylu życia a wy będziecie czytali nowe posty na moim blogu!
Udostępnij

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed by Blokotek. All rights reserved.